Przygotowania do Women`s Run 2011 / Treningi

Pierwszy trening zgodnie z rozpisanym planem

Wczoraj otrzymałam pla treningów do biegu Women`s Run w Hamburgu, Przygotowała go Aniela Nikiel. I muszę przyznać, że taki prosty nie jest, bo po dokładnym jego przeczytaniu uznałam, że treningi według niego rozpisane będą wymagały trochę wytrwałości.

Pierwszy dzień (24 maj)
Plan na wtorek to 15 km truchtem

No to wybiegłam – do Parku Skaryszewskiego. Z domu mam tam jakieś 4 km, potem kilka pętli wokół niego i powrót. Nie wiem dokładnie ile kilometrów przebiegłam, ale coś koło 14 był. Wiem za to, że takiego dystansu nie przebiegłam dawno. Czułam to pod koniec, kiedy poczułam ból w nogach.

Szczerze powiem, że nie było lekko. Po pierwsze utrzymanie tempa truchtu. Ciągle czułam, że przyspieszam. Ale jak uzmysłowiłam ile kilometrów mam jeszcze przed sobą to zwalniałam. I tak kilka razy. Poza tym jestem trochę przeziębiona, a z bolącym gardłem trochę ciężko biec.

Mimo tego jestem z siebie dumna. Wytrzymałam i przebiegłam, choć miałam kilka razy takie myśli, aby zakończyć ten bieg wcześniej.

Jutro kolejny trening. Dystans jest krótszy, ale będzie ćwiczenie na siłę biegową.
Plan na jutro: 8 km i 8×100 m.

a.d.

Plan treningu
plan_aneta_demianowicz

Skomentuj

