Przygotowania do Women`s Run 2011 / Treningi

Dzień drugi treningu

Dzień drugi (26 maj):
Plan na czwartek: 8 km truchtem i 8×100 m na siłę biegową

Plan uważam za wykonany. Wszystko (z rozciąganiem włącznie) zajęło mi ok. 70 minut  – chyba to długo trochę 😉 Niestety czułam jeszcze trochę zmęczenie nóg po wtorkowym truchcie.

Kilka dni temu pisałam, że po przeczytaniu planu treningów uznałam je za trochę ciężkie, jak dla mnie. Ale to było wrażenie po przeczytaniu. Po wczorajszym dniu dochodzę do wniosku, że daję z tym wszystkim radę i bardzo mnie to cieszy.

Miałam siłę, aby wszystko wykonać zgodnie z planem. Może moja prędkość biegu nie była wczoraj oszałamiająca, ale zauważam, że daję radę i mogę lepiej. I chyba o to w tym chodzi.

Nie mam przecież parcia na bicie rekordów życiowych. Nie wiem nawet jakie są te moje rekordy, bo nigdy nie biegam z zegarkiem. Może powinnam zacząć mierzyć czas i go zapisywać.

A w sobotę trening z Anielą Nikiel i sesja fotograficzna. Będzie się działo 🙂

Skomentuj

