Przygotowania do Women`s Run 2011

Systematyczność to klucz do sukcesu

Systematyczność to klucz do sukcesu także w bieganiu. Jeśli się chce coś osiągnąć trzeba trenować.

Na sobotę miałam zaplanowany trening z moją trener – Anielą. Oczywiście stawiłam się w pełni gotowości ;).
Poza wspólnym trenowaniem było także omówienie mojego planu treningowego. Dowiedziałam się dokładnie jak mam wykonywać poszczególne ćwiczenia, jak dzielić trening i wiele innych ciekawych rzeczy, o których będę jeszcze.
Była oczywiście obowiązkowa sesja zdjęciowa dokumentująca całe wydarzenie, a w rolę fotografa wcielił się niezawodny Piotr ze Sport Evolution 😉

Plan na sobotę (28 maj) był następujący: 10 km (w tym 4×1 km szybszym tempem).

I to był chyba najtrudniejszy dzień odkąd pamiętam. Lekko nie było. Te kilometrowe przebieżki były masakryczne. Dałam radę przebiec je tylko dwa razy 😦
Kiedy wróciłam do domu i odpoczęłam pomyślałam, że mogłam spróbować jeszcze trzeci raz. No ale cóż ….Dało mi przynajmniej do myślenia, że trzeba dalej dzielnie ćwiczyć, nie poddawać się a będzie lepiej.

Kolejne zadania nie są na szczęście aż tak trudne, ale zobaczymy jak mi będzie szło. Kolejny bieg we wtorek.

Skomentuj

