Przygotowania do Women`s Run 2011

Lekka przebieżka

Po kilku dniach przerwy wróciłam dzisiaj wieczorem na ścieżkę biegową.Jeszcze w dzień nie byłam pewna, czy dam rady pobiec. Dlatego potraktowałam dzisiejszy bieg bardziej rekreacyjnie – aby sprawdzić czy moje obolałe kolano wytrzyma większy wysiłek. I tak – podczas biegu wszystko było w porządku, ale przeskakiwanie przez drzewa było już większym wysiłkiem.

Poza tymi niedogodnościami biegło mi się fantastycznie, lekko. Tak jakbym miała skrzydła w nogach. Chyba te kilka dni przerwy pozwoliło mi podładować. Od jutra biorę się za ćwiczenia zgodnie rozpisanym treningiem.

Skomentuj

