Przygotowania do Women`s Run 2011 / Treningi

Dzisiaj po bieganiu byłam tak głodna, że smakował mi nawet mój pot ;)

Trasa w jedną stronę ma długość 4,6 km. Zmierzyło to Google Maps. Ja mam wrażenie, że ten odcinek jest dłuższy, ale nie wiem, może się mylę.

Trasa siekierkowska, zachodzące słońce nad Warszawą – niezła sceneria do biegania.
Coś zaczynam mieć wrażenie, że obijam się podczas tych treningów. Nie zrobiłam tego co miałam zaplanowane, bo miały być  podbiegi pod górę. Jestem trochę za to na siebie zła … ale z drugiej strony dumna, że przebiegłam całkiem spory odcinek prawie w równym tempie.

Na razie nie mam sił na pisanie … zresztą robię to chyba pierwszy raz zaraz po bieganiu.

Skomentuj

