Imprezy biegowe / Treningi

Zabiegałam o pamięć – XXI Bieg Powstania Warszawskiego

Tak, tak. Zapisałam się na XXI Bieg Powstania Warszawskiego. No i oczywiście pobiegłam – z numerem startowym 3048. Pogoda dopisała, bo nie padało. Zaczęło dopiero po biegu.

Atmosfera tego biegu jest niepowtarzalna. Po pierwsze dlatego, że start jest o 21.00 – więc jest już prawie ciemno. Po drugie palące się na mecie znicze. Po trzecie bieg, podczas którego trwają inscenizacje z walk powstańczych, słychać odgłosy strzałów a z głośników puszczane są piosenki powstańcze.
Po czwarte, a powinno być po pierwsze, przed startem spotkanie z powstańcami, tysiące oklasków dla nich i wspólne śpiewanie Roty.

Pobiegłam na 5 km.
Mój czas to: 00:27:21
Miejsce 417 – open na 1274 osób biegnących na 5 km
Miejsce 51 – wśród wszystkich biegnących kobiet na 5 km (na 463 kobiety)
Miejsce 19 – w kategorii K30
Prędkość: 10.97 km/h

Tempo mam średnio 5.30 min/km – które potrafię już utrzymać ciągle. Teraz czas, aby zacząć pracować nad lepszymi wynikami 🙂 Zatem biorę się do roboty! Tak naprawdę to po raz pierwszy tak wszystko mam ładnie policzone. Fajnie 🙂

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

zdjęcia pochodzą ze strony http://biegampolodzi.pl/galeria/bieg-powstania-warszawskiego-ines

2 thoughts on “Zabiegałam o pamięć – XXI Bieg Powstania Warszawskiego

Skomentuj

