Treningi

Fromę mam całkiem niezłą, w każdym razie coraz lepszą …

Biegam od kilku dni i sama jestem zadziwiona swoja formą. Oddech, z którym miałam ostatnio problem ustabilizował się, biegam w tempie ok. 6 min./km. Prawie wcale się nie męczę.

We wtorek biegłam ponad godzinę – zrobiłam dwa wielkie kółka w lasku na olszynce, kiedy zwykle robię jedno i kończę trening. Wczoraj – podobnie. Myślę o tym, aby znowu zacząć treningi rozpisane przed biegiem do Hamburga, aby się trochę wzmocnić i zwiększyć wydolność.

Planuję teraz pobiec w październiku w biegu Biegnij Warszawo 10 km. A w sierpniu może spróbuję rekreacyjne przebiec półmaraton … korci mnie.W 3,5 h dam spokojnie radę.
Myślę o I Półmaratonie Powiatu Warszawskiego Zachodniego im. Janusza Kusocińskiego. Trasa jest bardzo fajna (nie ma podbiegów pod górkę ;))

Może ktoś jeszcze chętny do towarzystwa??

http://www.facebook.com/event.php?eid=228134843890082

Skomentuj

