Sprzęt

Pedometr, a bardziej zrozumiale krokomierz

Poszłam pewnego dnia do sklepu po skakankę. Wyszłam z pedometrem (jakby nie można było normalnie – krokomierz. Pomyślałam że przyda mi się bardziej niż skakanka, że teraz to będę prawie dokładnie wiedziała ile przebiegłam.

Pedometr to urządzenie, które liczy kroki, pokazuje pokonany dystans i liczbę spalonych kalorii (to najfajniejsza wydawałoby się funkcja) 😉 No i kolorystycznie zgrywa się z zieloną podeszwą moich butów 🙂

Postanowiłam więc sprawdzić jak działa moje cudowne urządzenie. Pobiegłam więc do Parku Skaryszewskiego, gdzie jest zmierzona ścieżka. Ku mojemu zdziwieniu po przebiegnięciu pierwszego kółka (które ma prawie 1,8 km) na moim nowo zakupionym sprzęcie pojawiła się liczba przebiegniętych kilometrów, a raczej metrów – 856 m. Trochę się zdziwiłam, a nawet zezłościłam. Bo po co mi urządzenie, które mnie oszukuje.

Al postanowiłam przebiec drugie kółko, trochę wolniej, i ponownie byłam zdziwiona – mój krokomierz tym razem wyliczył mi prawie dokładnie przebiegnięte metry.
Dziwne to trochę, że w zależności od tempa biegu pokazuje tak różne wskazania.

Ale spróbuję jeszcze kilka razy i może uda się go właściwie ustawić. Może dzisiaj?

Skomentuj

