Imprezy biegowe / Treningi

Stało się. Zapisałam się na półmaraton – I Półmaraton Powiatu Warszawskiego Zachodniego im. Janusza Kusocińskiego

Albo to przebiegnę, albo umrę. Ale jeśli umrę to raczej psychicznie, że znowu posłuchałam tego głosu – daj już sobie spokój i odpuść. 

Tak naprawdę to będzie sprawdzian mojej silnej woli – okaże się ile jej mam w sobie. Walka ze słabościami. Walka z tym, że może jednak dam spokój, bo tak naprawdę po co to wszystko?

Tym biegiem chciałabym sobie samej udowodnić, że mam tyle samozaparcia i silnej woli w sobie, że tym razem nie odpuszczę na ostatniej piątce. To właśnie jest mój cel. Nie czas, nie tempo i nie miejsce w rankingu.
Wiem, że fizycznie jestem w stanie przebiec te 21 kilometrów.

Czy będzie to pierwszy taki poważny sprawdzian silnej woli? Możliwe że tak. Piszę – możliwe, bo jak się głębiej zastanowię, to chyba pierwszy i decydujący był chyba wtedy, kiedy zaczynałam biegać. Wówczas to już po 5 minutach miałam chęć skończyć z bieganiem, bo nie dało się oddychać, bolały nogi i w ogóle.

Miało być o bieganiu, a jest o mojej kondycji psychicznej. Cóż 😉

Marcin, może się więc spotkamy w tą ostatnią niedzielę sierpnia na trasie??

Skomentuj

