Zdrowie

Siedzenie w domu mi nie służy, oj nie …

… dlatego będzie ze zdjęciami 😉 5 dzień przymusowego siedzenia w domu i niesamowite odkrycie – TV zakupy. Prawie zostałam przekonana, że magnetyczna opaska pomogłaby mi wyzdrowieć, gdyby nie to, że można ją zastosować tylko na kolano lub nadgarstek. A co z kostką? Pytam? Zapomnieli o takich jak ja!

Mianowicie magnetyczna opaska Dr. Levina to cudowny wynalazek. Ludzie zakładają je sobie na kolana i nie muszą już robić operacji.
Potem było jeszcze gorzej. Okazało się, że wystarczy włożyć Slim`n Lift Aire i już wygląda się na 5-10 kg mniej. Po co? pytam w takim razie biegać? To tylko źle się kończy! A opasek na kostki w ofercie nie mają 😦
Dalej to już tylko tragedia, bo były BioCeramic SPA, czyli masujące bermudy z wysokim stanem tylko mnie rozzłościły i wyłączyłam telewizor. Impregnowane są jakimiś kryształkami, które pod wpływem temperatury ciała wspierają mikrokrążenie, natlenienie i zapewniają masaż limfatyczny. A ja, żeby mi zatory się nie zrobiły muszę sobie codziennie robić zastrzyki w brzuch.

Z tego wszystkiego zrobiłam sobie pierwszą sesję zdjęciową z kategorii „sama ze sobą przed lustrem”. Zimno się już robi, jesień blisko. Stąd ten zimowy sweter.

One thought on “Siedzenie w domu mi nie służy, oj nie …

Skomentuj

