Treningi / Zdrowie

Robię sobie wakacje, czyli kompletna laba

Robię przerwę w pisaniu. Robię wakacje. Nie mam co pisać, bo nie biegam. Kostka boli nadal. Co prawda coraz mniej, ale ciągle boli i poruszam się jeszcze w asyście kul. 

Ponieważ poczułam się lepiej postanowiłam wyjechać z Warszawy – na wschód Polski, do mamy. Siedzę zatem teraz przykryta kocem na zielonej trawce i otoczona zewsząd krzewami jakimiś. Pogoda zrobiła znowu kaprys i znowu zimno. Co chwile przemyka obok mnie jakiś przestraszony kot, chyba sąsiada. Skąd ich tutaj tyle? A wczoraj wieczorem, zaraz po burzy, koniki polne dały tak głośny koncert, że aby móc z kimś rozmawiać trzeba było praktycznie krzyczeć.
Ale jest miło. Internet tylko trochę szwankuje, bo kiepsko tu z zasięgiem. Ale jakoś działa.Czasem działa.

Kiedy siedziałam w domu wydawało mi się, że moja kostka regeneruje się w zawrotnym tempie i chodzę już praktycznie nie utykając. Tak, ale przemieszczam się zaledwie na odległość kilku metrów. Okazało się że jest zupełnie inaczej niż to sobie wyobrażałam. Znowu przeprosiłam kule. Tutaj wszędzie jest albo daleko, albo wysoko. Przykładowo, żeby dojść do łazienki trzeba wspiąć się aż po 20 schodach 🙂 A najlepiej to się chodzi po trawie, bo amortyzuje.

Próbowałam jazdy na rowerze. Nic z tego. Do niczego się nie nadaję. Zostaje mi siedzenie i stukanie w klawiaturę. To jedyna forma ruchu jak na razie 😉 Z biegania przez najbliższe 2 tygodnie, może i dłużej chyba nic nie będzie. Jak ja później wrócę do formy? I kiedy?

3 thoughts on “Robię sobie wakacje, czyli kompletna laba

  1. wiem, wiem. nie rezygnuję tylko bardzo mi szkoda, już tak niezłą formę miałam, ale trudno
    choć dzisiaj udało mi się podbiec kawałeczek – jakieś 30 metrów, ale widzę że jest coraz lepiej. Może więc Biegnij Warszawo będzie moim kolejnym startem 🙂

Skomentuj

