Treningi

Pierwszy bieg po trzymiesięcznej przerwie

Udało się. Dzisiaj, pierwszy raz po trzymiesięcznej przerwie spowodowanej kontuzją kostki, wróciłam na biegowe ścieżki. Ku mojemu zdziwieniu spotkałam na nich nieznane mi twarze. Jak to się wszystko zmienia, nawet w tak krótkim czasie 😉 I kolejne moje zdziwienie miało miejsce, kiedy w radiu usłyszałam, piosenkę Adele w wykonaniu Linkin Park. Pełna klasa. 

Bałam się, że po tak długim okresie praktycznego bezruchu bieganie będzie sprawiało mi trudność, że będę musiała robić przerwy z powodu zadyszki, że złapie mnie kolka, że noga będzie bolała.
Okazało się, że nie było tak źle. Byłam nawet miło zdziwiona, bo ok. 5 km odcinek udało mi się przebiec bez zadyszki, ale też w miarę szybko, bo w czasie ok. 35 minut (patrząc na moje możliwości i długą przerwę).

Kostka nie boli, boli za to trochę mięsień w łydce …Teraz czuję, że powoli wracam do formy.

 

Skomentuj

