Treningi

Ciężki bieg

Mój wczorajszy wybieg zmęczył mnie wczoraj bardzo. Na szczęście noga praktycznie już nie boli. Ale za to oddech – oj było ciężko. Może dodatkowo za sprawą zerowej temperatury? Chciałabym chyba, aby tak było. Miałabym wytłumaczenie przynajmniej. Dystans który przebiegałam zwykle w 35 minut wczoraj zrobiłam w niecałe 45 minut 😦 Po biegu czułam się prawie tak, jakbym robiła to po raz pierwszy.

Już widzę, że powrót nie będzie łatwy. Czeka mnie ciężka praca, którą muszę wykonać od początku.

One thought on “Ciężki bieg

Skomentuj

