Treningi

Sezon uważam za rozpoczęty

Piękny dzień (oczywiście pod względem pogody) postanowiłam dzisiaj zakończyć równie pięknie, czyli lekką przebieżką. Niestety zauważyłam, że moja motywacja do biegania spada wraz ze wzrostem zmęczenia spowodowanego pracą. 

Dzisiaj  udało mi się pokonać moje słabości. Nie będę się chwaliła, że sama mam taką silną wolę. Pomógł mi Konrad, który przybiegł pod moje drzwi i głupio było mi powiedzieć, że wolę leżeć na łóżku przed telewizorem. I dzięki mu wielkie za to, bo po dzisiejszym truchcie czuję się świetnie. Chyba brakowało mi biegania. No i kostka prawie wcale nie boli 🙂

Poza tym, mam nowe buciki do biegania – Supernova Glide 4 Adidas, które musiałam jak najszybciej przetestować. But jest wygodny i miękki. Muszę chyba tylko wymienić w nich wkładki – na te ze starych butów – bo wyraźnie czuję, że jedna stopa bardziej mi pronuje. Nie wiem tylko, czy nie powinnam kupić nowych wkładek, czy te stare nie nadają się już do wymiany, czy zużywają się one tak samo jak but. A może mają większą wytrzymałość. Nie wiem, chyba muszę to najpierw sprawdzić.

Tak sobie właśnie postanowiłam, że czas na regularne treningi, powrót do formy i postawienie sobie jakiegoś celu. Jednym z nim jest na pewno zgubienie kilku kilogramów, które przybyły po zimie. Drugim, w dalszym ciągu półmaraton. Biorę się zatem do pracy. Solidnej pracy. Bo zazdrość mnie zżera jak patrzę na biegaczy, których nie łapie zadyszka. Ja niestety formę muszę odbudować od początku.

2 thoughts on “Sezon uważam za rozpoczęty

  1. Ja w tym tygodniu otworzyłam sezon biegowy 😉 i nie myślałam że zrobię to z taką radością ! jednak ziarnko zasiane w Hamburgu dało plon :):)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :)))

    • Ja dzisiaj Karolina Ciebie wspominałam i doszłam do wniosku, że Ty jesteś największą zwyciężczynią tego ubiegłorocznego konkursu. Bo zaszczepiłaś w sobie bieganie 🙂 Powodzenia życzę!

Skomentuj

