Treningi

Niedomagam technologicznie

Biegnąc dzisiaj doszłam do wniosku, że trochę technologicznie niedomagam. Kiedy widzę jak inni korzystają z różnorakiego sprzętu organizującego bieganie, pokazującego wyniki to czuję się jak w innym świecie.

Niedawno kupiłam pulsometr. Cieszyłam się jak dziecko, kiedy pierwszy raz udawałam się biegać. Jednak kontrolowanie tętna szybko mnie znudziło i z zestawi z pulsometrem korzystam tylko z zegarka.

Nie rozumiem zasady działania tych wszystkich aplikacji na smartfony. Może dlatego że taki wybajerowany telefon mam od dwóch tygodni i nie umiem go jeszcze obsługiwać 😉 Do tego okazało się, że mam w nim zainstalowany system Bada, a większość tych aplikacji jest na Androida. No i klops.

One thought on “Niedomagam technologicznie

  1. Wejdź może na stronkę Dailymile, trzeba się tam zarejestrować, a później można wprowadzać poprzez mapę google swoje trasy. Wystarczy tylko czas zmierzony przez zwykły zegarek a program sam już robi fajne zestawienia i podsumowania 🙂

Skomentuj

