Gdzie biegać? / Treningi

Moja pierwsza trasa

Powinnam ją nazwać nocną, ale nazywa się „Od szpitala do pętli”. Nocna, bo to jedyna trasa, którą można bezpiecznie przebiec, gdy jest już ciemno. A teraz słońce coraz szybciej niestety zachodzi, więc coraz częściej będę się na niej pojawiać. Oczywiście delikatnie ją modyfikując …

A może ktoś jeszcze nią biega?

One thought on “Moja pierwsza trasa

  1. Ja! Ja czasami nią biegam. Biegam z fajną koleżanką:) I jestem przekonany, że jest dłuższa niż twierdzi Google Maps:) To pewnie jakaś pomyłka, Może nie wzięli pod uwagę ruchu obrotowego Ziemi 🙂

Skomentuj

