Sprzęt

Trochę się cywilizuję ;)

No nie powiem, ale poziom adrenaliny mi dzisiaj wzrósł. Oczywiście za sprawą biegania, ale także nowego gadżetu – Nike+SportBand. To opaska i sensor, który wkłada się do buta. Nie wiem w jaki sposób to działa, ale dzięki temu urządzeniu wiem, ile kilometrów przebiegłam, i co najważniejsze – ile kalorii spaliłam.

Dzisiejszy wynik to: 7,62 km i 552 spalone kalorie w 49 minut.

Jeszcze jakiś czas temu myślałam, pisałam, że bieganie ma mi sprawiać przyjemność i nie będę zapisywała żadnych osiągów, anni ścigała się na czasy … No cóż, człowiek się zmienia 🙂 Może dalej nie zależy mi na biciu swoich życiówek, może dlatego, że są kiepskie, ale zapisywanie treningów i możliwość przyjrzenia się im z perspektywy czasu podoba mi się coraz bardziej, a na pewno zaczęło mi się podobać.

Mój pierwszy zrzut 🙂

2 thoughts on “Trochę się cywilizuję ;)

  1. też działam z nike+ głównie po to żeby móc sprawdzić samą siebie, czy z czasem jest lepiej czy się cofam? Biegam dla siebie 🙂 to chyba najlepsze co do tej pory wymysliłam 😉

  2. Takie notatki w wersji elektronicznej są bardzo fajne. Ja zapisuję wszystko na Dailymile. Tu nie chodzi o rekordy, ale fajnie jest śledzić swoje własne postępy.

Skomentuj

