Odżywianie / Treningi

Setny wpis i nowe postanowienia

batony-musliNie wiem czy setka to dużo, czy mało. Ale zawsze jakiś jubileusz.  A jak wiadomo jubileusze są zawsze dobrą okazją do tego, aby coś zmienić, coś dodać, określić siebie.

Ja też mam małe postanowienia związanie z rozwojem mojego bloga. Postanowiłam poszerzyć go o informacje dotyczące diety i zdrowego żywienia. Przez ostatnie pół roku moja wiedza trochę się poszerzyła, dzięki spotkaniom z dietetykiem. Będę więc publikować informacje dotyczącego tego co jeść, jak jeść oraz sprawdzone przepisy. Wszystko oczywiście pod kątem osób biegających i ćwiczących, a także takich, które zechcą zgubić na wiosnę kilka kilogramów.

Skomentuj

