Sprzęt

Buty z Lidla

Mam buty do biegania z Lidla. Tak, te które można było kupić ostatnio podczas tygodnia biegowego. Zepsuta trochę markowymi i drogimi butami (choć niekoniecznie dobrymi do biegania) przyjrzałam się im dość uważnie.

Pierwsze wrażenie po założeniu ich było bardzo dobre. But dobrze trzyma stopę i kostkę, co dla mnie jest dość ważne, bo po przebytej kontuzji zwracam na to szczególną uwagę. But musi być  głęboki i taki właśnie jest. I co najważniejsze dla kobiet: wygląda dość zgrabnie na stopie.

Jak się w nich biega? Dobrze. Co prawda biegłam w nich wczoraj pierwszy raz i tylko raz. Ale jak na początek jestem w stanie stwierdzić, że bieganie w nich nie różni się od biegania w 3-4 razy droższych markowych butach. O tym jak są wytrzymałe i sprawdzają się po przebiegnięciu wielokrotności wczorajszych 7 km będę pisała wraz z upływem czasu.

Żałuję tylko, że nie wymieniłam wkładek na takie dopasowane do moich stóp. Ja co prawda mam stopy neutralne, ale prawa mi trochę pronuje. Dlatego muszę używać wkładek. To najprawdopodobniej był powód tego, że po powrocie prawa mnie trochę bolała. Ale bolała tak samo, gdy nie miałam wkładek także w innych butach.

I co jest ważne jeszcze w kwestii wkładek (nie wiem jak to jest, ale te kupione osobno są trochę grubsze). But jest na tyle głęboki, że wkładka na pewni nie będzie powodowała, że but stanie się ciasny (ale oczywiście to sprawdzę, zapewne jeszcze dzisiaj). Z taką sytuacją miałam już do czynienia i nowo kupione buty musiałam niestety zwrócić, bo nie nadawały się do biegania, kiedy wymieniłam w nich wkładki.

Jedyny mój zawód to sznurowadła. Dlaczego one się ciągle rozwiązują? I to w każdym bucie.

Na tą chwilę buty śmiało polecam osobom, które dopiero zaczynają przygodę z bieganiem. Na pewno nie zrobią sobie w nich krzywdy, a cena jest na tyle atrakcyjna, że jeśli nawet po kilku próbach biegowych dojdą do wniosku, że taki sposób aktywności im nie odpowiada, to bez bólu serca odstawią je do szafy.

A może ktoś biega już w tych butach? Niech podzieli się swoimi odczuciami i opiniami.buty-lidl

3 thoughts on “Buty z Lidla

Skomentuj

