Treningi

Dojrzewanie do półmaratonu

Trwa to w moim przypadku trochę długo. Ale według mnie lepiej później niż za szybko. Co prawda przygotowania przerwane zostały 2 lata temu, kiedy doznałam kontuzji kontuzjowanej już wcześniej kostki. Skończyło się długą przerwą w bieganiu i równie długim powrotem. Kondycji takiej jak przed dwoma latu już nie mam. Ale nie to jest najważniejsze. Najważniejsze jest to, że w głowie zaświtała ponownie ta myśl.

Zaczęłam więc szukać biegu. Po wstępnym rozeznaniu się okazało się, że zaplanowanych półmaratońskich dystansów jest całkiem sporo. Sporo biegów zaplanowano na wrzesień. A to kilka wybranych przeze mnie połówek:

Moim faworytem jest póki co III Półmaraton Augustowski. Do startu zostało 92 dni, czyli 13 tygodni. Poszukałam, poczytałam różne plany treningowe i jak na razie nie wiem sama jak się do tego biegu przygotować. Znalazłam jeden, bardzo rozsądny jak na moje możliwości przygotowany przez Piotra Książkiewicza
polskabiega.sport.pl/polskabiega /1,105609,13138986,Szukasz_planu_treningowego_do_polmaratonu__Przygotuj.html

m13139562,2-00-POLMARATONTutaj też jest fajny artykuł Wojtka Staszewskiego, mówiący o tym jak się do półmaratonu przygotować http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/1,105609,8965635,Plan_treningowy_do_polmaratonu.html

Chciałabym dystans pokonać mniej więcej w 2 godziny. A może ktoś ma jakiś sprawdzony, rozpisany trening?

Skomentuj

