Sprzęt

Skrzypiące buty

OLYMPUS DIGITAL CAMERAByć może te buty nie nadają się już do biegania? Być może przebiegłam w nich tyle kilometrów, że miały prawo się już zużyć?  Wszystko to kwestia domysłów. Ale kiedy dokładam do nich fakty, wyciągam wniosek, że takie rzeczy nie powinny się z tymi butami stać, bo ponoć to dobre buty.

Co się z nimi dzieje? Po pierwsze buty podczas biegu skrzypią. Tak skrzypią. Dziwne prawda? A jednak się przydarzyło. I niech nikt mnie nie stara się przekonywać, że to przypadek i trafiła mi się akurat taka felerna para butów. Problem polega na tym, że mam dwie pary tych butów i obie skrzypią. W jednych butach ten przykry dźwięk wydobywa się z części podeszwy znajdującej się pod piętą, w drugiej pod palcami.

Dodam, że jednej parze butów przebiegłam ok. 700 km. Druga leży w bagażniku samochodu i służy do biegania sporadycznego – przebiegłam w nich zaledwie około 120 km.

Po drugie, w butach z większym przebiegiem, podeszwy pod piętami stały się miękkie prawie jak poduszka. Absolutnie w butach nie da się już biegać. Efektem jest obdarta pięta, co nie przytafiło mi sę nigdy do tej pory biegając w tych butach.

Czy po przebiegnięciu ok. 700 km buty do biegania nadają się jedynie do wyrzucenia?

One thought on “Skrzypiące buty

Skomentuj

