Treningi

Zegarek Tom Tom runner gotowy do testów

Dostałam do testów zegarek Tom Tom Runner. Niestety tylko do testów i tylko na dwa tygodnie.

Ale narzekać nie będę, bo ja jestem bardzo sceptycznie nastawiona do wszelkiego sprzętu tego typu. Ale może się przekonam? Na pewno z punktu widzenia laika przetestuję go, sprawdzę czy rzeczywiście przydaje mi się podczas biegów.  Urządzenie na razie się ładuje, ale zapewne dzisiaj nie wytrzymam i zrobię z nim pierwszą przebieżkę.

Pełna relacja będzie do przeczytania na stronie internetowej 4run.pl skąd dostałam zegarek do testów. Informacji o nim nie zabraknie także na moim blogu.

zegarek-tom-tom

7 thoughts on “Zegarek Tom Tom runner gotowy do testów

  1. Pingback: Test zegarka TomTom Runner | KobietaBiega

  2. Pingback: Test zegarka TomTom Runner | Kobietabiega.pl

  3. Pingback: Test zegarka TomTom Runner | Kobieta biega

  4. Pingback: Kobieta biega

Skomentuj

