Imprezy biegowe

Dzień przed najważniejszym biegiem tego roku :)

Przeżywam ten półmaraton. Naprawdę. Być może dlatego, że to mój pierwszy start na takim dystansie.Przede wszystkim będzie to sprawdzian mojej wytrzymałości psychicznej, bo co do fizyczności to nie mam wątpliwości.

W Augustowie, zresztą tak jak w większości Polski, pochmurno. Mam tylko nadzieję, że jutro w południe nie będzie padało.

Ale w Augustowie w ten weekend nie tylko ma miejsce bieg. Od dzisiaj, na jeziorze Necko, odbywają się tu Mistrzostwa Polski  w Narciarstwie Wodnym z wyciągiem. Skoki te podobne są do tych na skoczniach narciarskich z tą różnicą, że w narciarstwie wodnym zawodnicy mają narty wodne i aby mogli wyskoczyć ze skoczni korzystają z wyciągów. Ciekawa dyscyplina. A jutro finały. Poszłabym obejrzeć, gdyby nie trzeba było biec 😉

20130914_181708

20130914_182952

3 thoughts on “Dzień przed najważniejszym biegiem tego roku :)

  1. Powodzenia! Życiówka pewna skoro to debiut;) Masz racje biegnie się głowa, a nogami tylko przebiera;) Będzie dobrze – dasz radę! a deszcz nawet gdyby padał wcale Ci nie przeszkodzi! Ciekawe te mistrzostwa w skokach narciarskich do wody:)) Nigdy o takim czymś nie słyszałem;(
    PS Trzymam kciuki:))

Skomentuj

