Treningi

Trochę mnie połamało ostatnio

I to prawie dosłownie. Tak się poobijałam, że ledwo nogami ruszam 😉 Oczywiście chciałam dobrze, ale wyszło nie tak jak powinno. Mam wrażenie, że tydzień gdzieś mi umknął i to dosłownie.

1412911_10653042Od ubiegłego wtorku do dzisiaj z hucznych planów prawie nic nie byłam w stanie zrealizować. No może poza tym, że wczoraj udało mi się określić plan ćwiczeń na siłowni. Biegać nie dam rady, bo noga jest tak zblokowana, że nawet butów nie wkładam. Z tego też powodu w niedzielę nie pobiegłam w pierwszym biegu z Biegiem Natury. Szkoda, ale nie będę rozpaczać z tego powodu. Dużo rzeczy mnie ominęło – choćby ta piękna pogoda, którą podziwiam jedynie z balkonu.

Zaległości mam nie tylko w bieganiu, ale też tutaj … kiedy nie biegam bądź kiepsko się czuję, nie jestem w stanie nic konstruktywnego napisać. Mam kilka pomysłów, za które nie jestem w stanie się zabrać. Wystarczy więc odciąć mnie od butów i skutki są „prawie dramatyczne” 🙂 Zdrowie wróć proszę!

Skomentuj

