Treningi

Już nie jestem sama :)

grupa-chtmoTeraz to już zaczyna się robić poważnie. Postawiłam kolejny krok w mojej karierze „biegaczki-amatorki” – od dzisiaj przynależę do Grupy Biegowej CHTMO.

Pomyśli niejeden, co ja mam wspólnego z Chotomowem, prawda? Ale nie liczy się przynależność terytorialna tylko duchowa 😉 Bo najważniejsi są ludzie. A Ci którzy tworzą ową grupę są tak pozytywni, że to mnie jest miło, że przyjęli mnie do swego grona.

Tak sobie myślę, że to kolejny powód, dla którego jeszcze trudniej będzie przestać biegać.

Jak ktoś chce może polubić fanpage na FB, bo grupa taki właśnie ma. Dostępny jest pod tym linkiem: https://www.facebook.com/pages/Grupa-Biegowa-Chtmo/198597396825483

Skomentuj

