Imprezy biegowe

Jutro drugi bieg cyklu Grand Prix zBiegiemNatury

Pierwszy opuściłam ze względów zdrowotnych. Ale drugiego już nie daruję 😉 zBiegiemNatury to cykl sześciu 5-kilometrowych biegów, które odbywają się w Lasku Młocińskim. Jak zapewnia organizator ten bieg jest dla każdego, bo te 5 km kilometrów to dystans, który może pokonać każdy.

Co oczywiście jest prawdą. Ale jak spojrzałam na wyniki pierwszego biegu, który odbył się 27 października to widać że ludzie biorący udział w tym biegu takimi początkującymi wcale nie są. Zobaczymy jak będzie jutro 🙂

Nie liczę na jakiś nadzwyczajny wynik, bo od ponad trzech tygodni nie biegam. Po lekkiej kontuzji mięśnia postanowiłam chwilę odpocząć. Dzisiaj po tej przerwie pierwszy raz zrobiłam lekki trening. Jutro będzie kolejny wznawiający moje bieganie.

Skomentuj

