Imprezy biegowe

Czyżbym znowu przespała zapisy? Tym razem na II Bieg Noworoczny w Skaryszewskim

park-sakryszewski-arbiter-pl

źródło: arbiter.pl

7 grudnia miały ruszyć zapisy na II Bieg Noworoczny w Parku Skaryszewskim. Chciałam się na ten bieg zapisać. Tyle się o nim nasłuchałam podczas Biegu Mikołajkowego na Kabatach, że mnie jakość natchnęło. Jeszcze bardziej zmobilizowałam się, kiedy podczas wręczania nagród z sobotniego biegu organizatorzy kilkukrotnie wspominali o styczniowej imprezie.

I co? Kiedy wróciłam wieczorem do domu okazało się, że zapisy są zamknięte. Czyżby tak szybko rozeszły się pakiety startowe, czy to kolejna wpadka organizatora? Tak jak to miało miejsce podczas zapisów na bieg mikołajkowy. Wtedy chodziło o to, że do wszystkich zapisanych wysłano wiadomość, w której udostępniono wszystkie adresy mejlowe pozostałych biegaczy. W czasach, kiedy tak dużo mówi się o ochronie danych osobowych, to mało mądre działanie.

Może ktoś wyjaśni o co chodzi?

One thought on “Czyżbym znowu przespała zapisy? Tym razem na II Bieg Noworoczny w Skaryszewskim

Skomentuj

