Imprezy biegowe

A co w Nowym Roku?

Mam nadzieję, że 2014 rok będzie lepszy. Że będę miała lepszą kondycję. Że będę biegała bardziej stabilnie i przewidywalnie. A może inaczej? Żeby po prostu nie było gorzej i abym dalej miała ochotę biegać. Bez napięcia i patrzenia na to czy robię to szybciej, wolniej, lepiej lub gorzej. Aby po prostu się chciało. I będzie dobrze 🙂

Ktoś powie, że mało ambitnie? Może. Ale ja swoje ambicje zamierzam spełniać w innej dziedzinie – w tej, w której czuję się mocniejsza.

Druga połowa mijającego roku, nie była lekka. Bo stan mojej psychiki przełożył się na moją sprawność i wydolność. I jeśli ktoś mi jeszcze raz powie, że bieganie zabija wszelkie „zło” w naszej psychice, będę na ten temat długo dyskutować 🙂

Czuję, że powoli wracam do sił. Ochota co prawda nie jest jeszcze taka jak rok temu, ale wytrzymałość rośnie. Powoli, ale jednak.  Do treningów biegowych dołączyłam treningi wzmacniające mięśnie.

Zebrałam też biegi, w których zamierzam wziąć udział w roku 2014. Tabelę będę systematycznie uzupełniać. Póki co widać, że początek roku zapowiada się bardzo ciekawie.

2. Bieg Noworoczny 4 stycznia, Park Skaryszewski, 8 km
8. Bieg Policz się z cukrzycą 12 stycznia, ok. 5,5 km
Z biegiem Natury 12 stycznia, 5 km, Lasek Młociński
31. Bieg Chomiczówki 19 stycznia, 5 i 15 km
9. Bieg Wedla 22 lutego, Park Skaryszewski, 5,43 km
9 Półmaraton Warszawski 30 marca, ponad 21 km, Warszawa
Bieg Konstytucji 3 maja, 5 km, Warszawa
Wings for Life World Run  4 maja, Poznań
Skomentuj

