Treningi

Bieg pod wiatr

Nie wiedziałam, że wieje dzisiaj tak silny wiatr dopóki nie wyszłam biegać. Na szczęście nie padało, bo zacinający deszcz to mała przyjemność.

Udało mi się wykonać trening biegowy, który dzisiaj wyglądał następująco:

  • 40 minut biegu ciągłego
  • 8 x 20 sekund biegu w tempie na 80% i 40 sekund truchtu
  • 15 minut truchtu

Mimo uporczywego wiatru, który wiał ciągle w moją strobnę, poszło mi dość sprawnie i lekko. Nawet lądowanie w ogromenj kałuży nie uprzykrzyło mi biegu, choć przez około pół godziny biegłam w mokrych butach. Tylko odrobinę bolące kolano na sam koniec sprawiło małą nieprzyjemność.

3 thoughts on “Bieg pod wiatr

Skomentuj

