Imprezy biegowe / Wings for Life World Run

Cel na Wings for Life World Run wyznaczony

4 maja w Poznaniu będzie miał miejsce bieg Wings for Life World Run. To impreza, w której cały świat będzie się  ścigać w tym samym czasie.  O godz. 10:00 czasu UTC, równocześnie na całym świecie, na prawie czterdziestu trasach wystartują tysiące zawodników.

Więcej o biegu pisałam już TUTAJ.

Ten bieg to chyba jedyny taki, w którym zwycięzcą będzie ten, kto ostatni przybiegnie do mety. Jak to możliwe? W trakcie biegu samochody zamykające bieg będą przyspieszać i eliminować wyprzedzanych uczestników, aż pozostanie tylko jeden. Ja niestety nie biegam tak szybko, aby ten samochód mnie nie dogonił.

ALE, skorzystałam z kalkulatora tempa, który znajduje się na stronie www.wingsforlifeworldrun.com/pl/o-biegu/ i orientacyjnie wyszło mi, że samochód dogoni mnie po 1h 33 minutach biegu. Czyli całkiem nieźle.

wings-forl-life-run

One thought on “Cel na Wings for Life World Run wyznaczony

Skomentuj

