Imprezy biegowe

Ostatnie „biegowe” przygotowania do PW

Jeśli ktoś myśli, że tym razem w moich rozmyślaniach o półmaratonie będzie o bieganiu, głęboko się myli. Przygotowania do biegu to nie tylko bieganie. Nie jesteśmy bowiem jego więźniami.

Bieganie jest fajne, bo wyzwala w nas uczucie radości. I ja mój drugi w życiu półmaraton w taki właśnie sposób postanowiłam przebiec. Nie oznacza to wcale, że nie będę się starała pokonać go najlepiej jak tylko potrafię. Ale na pewno nie będę się napinać.

Najważniejsze jest dla mnie, aby przebiec go może niezbyt szybkim, ale za to równym tempem. Myślę nawet, aby podczepić się do pacemakera i z nim pokonać ten dystans pokonać.

Konkurs na przebranie

Jaki jest mój sposób na półmaraton? Chciałabym się przebrać. Strój już mam. Mam tylko nadzieję, że pogoda będzie w miarę przyjazna, aby go włożyć. Bo w przeciwnym razie cały plan nie wypali i skończy się na kurtce i spodniach.

Organizatorzy ogłosili nawet konkurs na najlepsze przebranie, a zwycięzcę wytypują w głosowaniu internauci. Wygrać można całkiem wartościowe nagrody.

Więcej o konkursie można poczytać tutaj www.pzupolmaratonwarszawski.com/konkurs_na_przebranie

2 thoughts on “Ostatnie „biegowe” przygotowania do PW

  1. No to już sobie mogę wyobrazić coż za przebrania będziemy mieli okazję zobaczyć na moim ulubionym blogu 🙂 nie mogę się doczekać 🙂

Skomentuj

