Imprezy biegowe

Ostatnie przygotowania do niedzielnego biegu

20140328_212115

Numer startowy 9. Półmaraton Warszawski i naklejki – jedną to przykleję na worek do depozytu. Co zrobić z pozostałymi??

Pakiet startowy na Półmaraton Warszawski już odebrałam. Zdążyłam chyba jeszcze przed największymi tłumami, choć nie sądzę, aby jutro były z tym jakieś wielkie problemy, czyli długie kolejki.

Ale słowo pakiet startowy to chyba określenie na wyrost, bo jest on dość ubogi. Zawiera on: numer startowy, chip (który jest do oddania organizatorowi po biegu), cztery agrafki, bawełniana niebieska koszulka, naklejki na torbę do depozytu, koszulka od sponsora (z wielkim logo PZU na plecach) z odblaskami oraz niewielki worek, w który wszystko zostało zapakowane.

To nie jest tak, że tylko narzekam.  Ale można byłoby chociaż na osłodę dorzucić było do worka tabliczkę czekolady lub ze dwa Grześki na poprawę humoru. Mnie cały dzień boli dzisiaj głowa, może stąd taki nastrój. Ale jak można takiego nie mieć, skoro:

  • dzisiaj nie biegałam,
  • a przy wejściu na Stadion spotkałam Hieronima, który w ubraniu cywilnym praktycznie mnie nie poznał i przywitał takimi oto słowami: „to Ty tak wyglądasz, normalnie?”.

Pozdrawiam Cię Hirku, jeśli czytasz te słowa i jeszcze raz życzę powodzenia w niedzielę. Zresztą – za wszystkich trzymam kciuki!

Nastrój musiałam dzisiaj sobie trochę poprawić i udałam się na zakupy. Tym razem jednak jak prawdziwa kobieta – kupiłam sobie kosmetyki do makijażu, a nie spodenki, buty do biegania czy butelkę do wody z filtrem. I teraz z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że do niedzielnego występu jestem przygotowania, bo jak się biega powoli to przynajmniej trzeba ładnie wyglądać 😉

Ze stoiska Adidasa oraz Ergo wzięłam opaski z rozpisanymi czasami na poszczególnych odcinkach, aby przebiec „połówkę” w założonym czasie. Spotkałam się z nimi pierwszy raz, ale to może dlatego, że debiutuję w biegach dłuższych niż 10 km. Zaopatrzyłam się także w naklejkę na samochód z napisem „Jadę biegać”. Znalazłam też swoje imię na tablicy z imionami i nazwiskami wszystkich startujących w 9. PW.

II zestaw startowy ;) Naklejkę "Jadę biegać" wzięłam ze stoiska targowego, które znajdują się na Stadionie Narodowym. Później przykleję ją na samochód ...

II zestaw startowy 😉 Naklejkę „Jadę biegać” wzięłam ze stoiska targowego, które znajdują się na Stadionie Narodowym. Później przykleję ją na samochód … będzie miły akcent

 

8 thoughts on “Ostatnie przygotowania do niedzielnego biegu

  1. Rzeczywiście ten pakiet startowy jak na tak duży bieg jest dość skromny. Jednak największa nagrodą będzie ukończenie biegu, więc nie ma co narzekać i dobrze, że dali chociaż numerek 😛

    • No przecież nie narzekam. Ja? Nigdy. Tylko głośno mówię, co o tym wszystkim myślę 🙂
      A jak dobiegnę do mety i dostanę medal to będę go nosiła do wieczoru. Taka dumna będę z niego 🙂

Skomentuj

