Gdzie biegać?

Niedziela w Kampinosie

Łydki bolą po tym dzisiejszym wybieganiu w Kampinosie. Przestały natomiast boleć pośladki,  więc jest dobrze. Było 22 km po górkach i dołkach, więc wcale nie tak mało. Przynajmniej dla mnie, bo Michał postanowić jeszcze pobiec dodatkowe 12 km 🙂  Ma chłopak nogi …

kampinos-michal-niemira-4

fot.: Michał Niemira

Pierwszy raz byłam na wybieganiu organizowanym przez Adam RunningMachine w Kampinosie, tak naprawdę dzięki Jarkowi, który już kilkakrotnie mnie na to wybieganie namawiał. No i jestem zadowolona, że tam pojechała. Samej trudno byłoby mi chyba zebrać się dzisiaj na długie przebieżki. Pogoda mało zachęcała do wyjścia z domu rano – było jakoś chłodno, pochmurno. Na szczęście nie wiał wiatr. No, ale jak się wcześniej umówiło, to raczej zrezygnować po prostu nie wypadało.

Po zakończeniu biegu był rozgrzewający rum, który Luis wozi w plecaku. Ja niestety nie mogłam go spróbować, bo prowadziłam samochód. Ale mam nadzieję, że okazja się jeszcze przydarzy i spróbuję tego wyśmienitego trunku, który tak wszystkim smakował 😉

Piękny jest ten Kampinowski Park Narodowy i do tego ogromny. Ścieżki do takich łatwych wcale nie należą, ale nie można ciągle biegać po płaskich chodnikach i ścieżkach asfaltowych. Cały wysiłek rekompensują fantastyczne widoki, śpiew ptaków no i oczywiście doborowe towarzystwo. Ja dzisiaj jakoś tych ptaków nie słyszałam. Tak skupiona byłam na biegu – bo po pierwsze nowe miejsce, a po drugie, trochę wyczerpująco było.

Dziękuję i do zobaczenia.

Zdjęcia użyczone z FB.

 

3 thoughts on “Niedziela w Kampinosie

  1. Pingback: Bieg „po” Truskawki, czyli o wyższości biegów kameralnych nad masowymi | KobietaBiega

  2. Pingback: Bieg „po” Truskawki, czyli o wyższości biegów kameralnych nad masowymi | Kobietabiega.pl

  3. Pingback: Bieg “po” Truskawki, czyli o wyższości biegów kameralnych nad masowymi | Kobieta biega

Skomentuj

