Treningi

Kto miał kiedyś takie powitanie na mecie?

Oto konfetti

Oto konfetti

Biało-czerwone konfetti na mecie lecące na głowy, wpadające pod koszulki i w kaptury. W takim klimacie charytatywny Bieg na TAK! Biegam Bo Lubię kończyły dzisiaj osoby niepełnosprawne. Całą drogę przeszli w asyście Spartan, którzy tworzyli kordon je zabezpieczający.

Dzisiejszy dzień był naprawdę pełen emocji, a to za sprawą tego, że miałam możliwość – jako wolontariusz – wsparcia osób niepełnosprawnych na trasie tego marszobiegu. Razem z Jackiem pokonaliśmy dystans 4,6 wspólnie z Bolkiem jeżdżącym na wózku oraz dwoma fajnymi, młodymi chłopakami, którzy mu asystowali.

To, jakie emocje wyzwoliły się w osobach niepełnosprawnych dzisiejszego dnia, są naprawdę nie do opisania. Zresztą i ja czułam się rewelacyjnie. Nie zawsze trzeba biec, aby naładować się energetycznie. Czasami wystarczy otworzyć się na innych i od nich czerpać radość z tego, że mogą zrobić coś, co normalnie jest praktycznie dla nich niemożliwe do wykonania.

Jutro na dystansie 10 i 42 kilometrów głownie będą biec te osoby,  które mają to szczęście, że są w pełni sprawne,  że mogą skupić się na tym, aby przebiec swój dystans najlepiej jak tylko potrafią.

Życzę Wam powodzenia i dobrej pogody!

Aha, Jurek Skarżyński, kiedy podpisywał mi dzisiaj swoją książkę, obiecał, że będzie mnie jutro gonił. Mam się nie dać mu wyprzedzić. Trudne to będzie zadanie, ale co … ja nie dam rady? Wspólnie biegniemy na 10 km.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bolek, a za nim Spartanie

Ania, Jacek i ja

Ania, Jacek i ja

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A tu dedykacja od Jerzego Skarżyńskiego! Będzie wspaniała pamiątka …

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Skomentuj

