Treningi

To będzie bardzo rozbiegany rok! Jestem w Drużynowej Lidze Biegowej PKO BP

biegajmy-razem

Ten rok bez wątpienia zaczął się pod względem biegowym całkiem nieźle. Oczywiście chodzi mi o częstotliwość biegania i stopniowe wydłużanie dystansów. I zapowiada się, że do końca roku będzie równie intensywnie. Z czego oczywiście się cieszę. Bardzo.

Właśnie się dowiedziałam, że zostałam zakwalifikowana do „Drużynowej Ligi Biegowej” PKO BP (po wzięciu udziału w konkursie). Trochę jestem tym faktem podekscytowana, prawie tak samo jak wtedy, kiedy wygrałam konkurs „Kobiecym krokiem do Hamburga” i razem z trzema innymi dziewczynami wyjechałyśmy na bieg Women`s Run in Hamburg w 2011 roku.

Kilka słów na temat Drużynowej Ligi Biegowej

Będą dwie drużyny: jedna składa się z pracowników banku PKO BP, druga – z klientów. Owe drużyny będą ze sobą rywalizowały,a  ich aktywność zostanie oceniona na podstawie:

  • najlepszych czasów uzyskanych w trakcie trzech biegów wchodzących w skład Triady Biegowej – czyli Biegu Konstytucji, Biegu Powstania Warszawskiego oraz Biegu Niepodległości – biegacz dostanie liczbę punktów równą zaliczonemu dystansowi;
  • ilości odbytych treningów w ramach akcji „BiegamBoLubię”, w których każdy zawodnik dostanie 5 pkt. Suma punktów za odbyte treningi zostanie dodana po zakończeniu rywalizacji przy obliczaniu końcowych wyników.

Nagrody i cel charytatywny

Żeby nie było, że to bieganie jest dla samej idei biegania, bank przewidział nagrody dla zwycięskiej drużyny. Będzie nią wyjazd na 4-dniowy obóz biegowy dla 20 najbardziej aktywnych osób. Projektowi „Biegajmy razem” towarzyszyć będzie akcja charytatywna. Zwycięska drużyna wskaże cel, na jak Fundacja PKO BP przekaże darowiznę w wysokości 60 tys. zł.

Liderzy drużyn

Każda drużyna będzie miała swojego lidera. Na czele drużyny klientów Banku stanie Maciej Kurzajewski – dziennikarz sportowy, zdobywca Korony Maratonów Ziemi, natomiast liderem drużyny bankowej zostanie Paweł Januszewski – lekkoatleta, mistrz Europy w biegu na 400 m. Obie drużyny wspierane będą przez doświadczonego trenera Jerzego Skarżyńskiego, polskiego maratończyka.

Fajnie? Pewnie, że fajnie. Bo zapewne będzie to po pierwsze miła przygoda, która spotyka dzięki bieganiu. Ale nie tylko. Dla mnie dołączenie do Drużyny jest dodatkową motywacją do biegania. Może wreszcie uda mi się wstać rano i udać się na trening na stadion.

11 thoughts on “To będzie bardzo rozbiegany rok! Jestem w Drużynowej Lidze Biegowej PKO BP

  1. Pingback: Zimny i mokry, ale sympatyczny Bieg Konstytucji | KobietaBiega

  2. Pingback: Zimny i mokry, ale sympatyczny Bieg KonstytucjiKobietabiega.pl | Kobietabiega.pl

  3. Pingback: W 24. Biegu Powstania Warszawskiego pobiegnę dla PoliKobietabiega.pl | Kobietabiega.pl

  4. Pingback: W 24. Biegu Powstania Warszawskiego pobiegnę dla Poli | Kobieta biega

  5. Pingback: Zimny i mokry, ale sympatyczny Bieg Konstytucji | Kobieta biega

  6. Ja też . Bardzo się z tego cieszę i chciałabym się z Tobą poznać. Mam na imię Magda i nie znam nikogo z PKO kto by biegał a już w szczególności dziewczyny?

Skomentuj

