Sprzęt

Nie tak łatwo jest kupić dobre buty trailowe

roclite 268 12 13 grey blueI nie wiem, czy to dlatego, że wymyśliłam sobie, że muszą to być konkretnie te, czyli Inov-8 Roclite 268. Dlaczego akurat te? Bo to model, który będzie dobry zarówno do biegania po moim ulubionym lasku na Wawrze jak i w błotnistych Bieszczadach.

Buty te mają dość agresywny bieżni, aby móc utrzymać równowagę na błotnistych ścieżkach. Poza tym but ten jest solidnie wzmocniony zarówno w noskach jak i po bokach. Dzięki temu, wbiegnięcie w pierwszą kałużę nie skończy się potopem w bucie. Poza tym but nie jest tak podatny na rozerwania, czego obawiam się biegając w moich Saucony Kinvara po lesie – trochę mi ich szkoda, kiedy widzę, jak zaczepiają się o wystające wszędzie korzenie. Poza tym, Inov-8 będą również idealnie nadawać się do biegania zimą.

roclite 268 12 13grey blue soleWycieczka po Warszawie

Wracając do poszukiwań moich wymarzonych butów. Zjeździłam już pół Warszawy, aby sprawdzić jaka jest oferta tutejszych sklepów. No i muszę przyznać, że jest niewielka – szczególnie jeśli chodzi o modele damskie. Większość dostępnych butów to po pierwsze modele męskie. Po drugie, nawet jeśli te męskie już się nadają, to nie ma rozmiaru. I tak do znudzenia w każdym sklepie.

Tego się nie spodziewałam, ale przyznam właścicielom sklepów rację, że skoro tak mało kobiet poszukuje butów terenowych, to i ich oferta jest niewielka. Bo tak naprawdę po co?

Ale jestem trochę zaskoczona jakością obsługi w tych sklepach. Do tej pory byłam święcie przekonana o wysokim poziomie, zarówno merytorycznym pracowników  jak i ich profesjonalnego podejścia do klienta. Zawiodłam się. Być może miałam zbyt duże wymagania? Możliwe.

Gdybym nie naczytała się wcześniej o butach trailowych w internecie, pewnie kupiłabym nie takie jakie powinnam. I pewnie gdybym nie wiedziała czego konkretnie oczekuję od butów, dałabym sobie wmówić, że muszę mieć but z odpowiednio grubą i sztywną podeszwą. Bo prawie nikogo nie interesowało, że w takich po prostu nie lubię biegać.

Na dobre doradztwo trafiłam dopiero wczoraj i to na dodatek w sklepie znajdującym się najbliżej mojego domu, czyli w Sport-Guru. Ale to i tak dopiero za drugim podejściem. Butów jednak nie kupiłam, ponieważ nie było mojego rozmiaru.

Kiedy już tylko uda mi się je kupić, coś więcej o nich napiszę.

6 thoughts on “Nie tak łatwo jest kupić dobre buty trailowe

  1. Pingback: Biegacie z psami? Polecam uczestnictwo w zawodach Pucharu Polski w Dogtrekkingu | KobietaBiega

  2. Pingback: Sprawdzian w górach | wordpress

  3. Pingback: Biegacie z psami? Polecam uczestnictwo w zawodach Pucharu Polski w DogtrekkinguKobietabiega.pl | Kobietabiega.pl

  4. Pingback: Sprawdzian w górachKobietabiega.pl | Kobietabiega.pl

  5. Pingback: Sprawdzian w górach | Kobieta biega

  6. Pingback: Biegacie z psami? Polecam uczestnictwo w zawodach Pucharu Polski w Dogtrekkingu | Kobieta biega

Skomentuj

