Treningi

Nie mogłam się oprzeć, zobaczcie jak pięknie

Sami spójrzcie jak pięknie jest teraz w Bieszczadach. Aż żal ściska, kiedy się siedzi za biurkiem, prawda? Nic jednak straconego, bowiem już za 44 dni start w Rzeźniczku (21 czerwca).

Trochę się dzisiaj boję tego biegu, bo te moje kolana są ostatnio w nie najlepszym stanie. Ale mam nadzieję, że przez ten czas dojdą do pełnej sprawności.

Aha, te zdjęcia oczywiście nie są moje. Pochodzą z fanpage Biegu Rzeźnika na FB a ich autorką jest Ewa Musiałowska.

8 thoughts on “Nie mogłam się oprzeć, zobaczcie jak pięknie

  1. Kolory jesienne, ale zdjęcia jak najbardziej wiosenne.
    Robiła je moja żona, ja sobie wtedy hasałem po połoninkach przygotowując się do Rzeźnika .

Skomentuj

