Imprezy biegowe

Truskawki zebrane, czyli po Biegu Truskawki

bieg-truskawki-3

Po biegu każdy dostał nie tylko butelkę z wodą, ale i pudełeczko truskawek, kanapkę z dżemem truskawkowym i ciastka.

10 km po Kaminosie. Niby niewiele, a ja się naprawdę zmęczyłam. Najprawdopodobniej przez bolącą stopę, która pewnie jeszcze bardziej dałaby się we znaki, gdybym nie połknęła kilku tabletek przeciwbólowych.

Powinnam pewnie sobie odpuścić to dzisiejsze bieganie, ale chęć wzięcia udziału w tym biegu była silniejsza nawet od bólu, nawet gdybym miała do mety się doczołgać.

Osobiście nie polecam nikomu biegania z bolącą nogą, bo może to się źle skończyć. Mnie po biegu bolała nie tylko stopa, ale i kolana. Ale na szczęście teraz jest o wiele lepiej.

Bieg Truskawki to bieg, w której można biec samemu lub w parze. Nie doczytałam w regulaminie, że para może być tylko mieszana. Więc gdybym chciała biec z koleżanką, byłoby to niemożliwe 🙂 A taki właśnie miałam plan…

Ale i tak pobiegłam w nieswojej parze, ponieważ moja para nie dotarła na bieg. Towarzyszył mi Jarek (www.runjarorun.com), ponieważ jego para również na starcie się nie pojawiła 😉 Pobiegliśmy więc razem.

I pewnie gdyby Jarek pobiegł sam, miałby lepszy czas, a tak musiał biedak się ze mną kulawą męczyć. Ale co tam, najważniejsza była dobra zabawa. A na metę i tak nie dobiegliśmy jakoś wolno, bo stawiliśmy się na niej po godzinie.

Było miło, słonecznie a ja nawet trochę złapałam wiosennej opalenizny.

bieg-truskawki-5

Mistrzowska para z truskawkami medalami na szyi 😉 Ja się już nauczyłam wciągać brzuch do zdjęcia, żeby ładniej wyglądać na zdjęciach 😉

bieg-truskawki-4

Pobiec miałam z Olgą, ale ostatecznie pobiegła sama, bo ze mną pary nie mogła stworzyć 😉

bieg-truskawki-2

Jarek zajada się kanapką z dżemem 😉

bieg-truskawki

A oto zdobycze z bufetu po biegu. Było na bogato, naprawdę 🙂

 

4 thoughts on “Truskawki zebrane, czyli po Biegu Truskawki

Skomentuj

