Odżywianie

Pierwszy sprawdzian żeli energetycznych

Aby się doładować energetycznie do tej pory używałam jedynie napojów węglowodanowych, jadłam banany i batoniki. Ale nadszedł czas na kolejny test. Tym razem będą to żele energetyczne polskiej firmy ALE.

  • ALE Gel – dostępny w dwóch smakach żel energetyczny nowej generacji, o wysokiej kaloryczności i optymalnej konsystencji;
  • ALE Thunder Gel – błyskawicznie działający żel energetyczny, wzbogacony w kofeinę;

Węglowodanem, który się w nich znajduje jest matodekstryna, której jest 49,5 g w 100 gramach żelu – w jednym opakowaniu jest ich 27,5 g.

Trzymałam je specjalnie tak długo, aby mieć możliwość wypróbowania ich w naprawdę trudnych warunkach, czyli podczas długich biegów w górach.

Bez wątpienia będzie to ciekawy test. Przynajmniej dla mnie. Równolegle będzie je spożywał mój kolega, którego doświadczenie w długich biegach, także górskich, jest dla mnie inspiracją. Zobaczymy zatem, jakie będę nasze wrażenia i opinie.

O moich wrażeniach i opinię o tych żelach przeczytasz TUTAJ

Jedyne co mogę na ich temat napisać, że dostępne są na stronie internetowej producenta TUTAJ i kosztują 5,99 zł za sztukę.

Foil bag - saszetka 3 Foil bag - saszetka 2 Foil bag - saszetka 1

8 thoughts on “Pierwszy sprawdzian żeli energetycznych

    • Każdy żel jest sztuczny. Ale pierwsze słowa na ich temat są takie, że smakują naprawdę dobrze, smak jest delikatny i nie czuć, że chemiczny – nie są mdłe i nie ma się po nich problemów żołądkowych.
      Wieczorem napiszę coś więcej na ich temat.

Skomentuj

