Gdzie biegać? / Imprezy biegowe

Runmageddon. Będzie piekło

Wystarczy dać kobiecie odrobinę wolnego, to zaraz coś wymyśli, bo zaczyna się nudzić 😉 Co wymyśliłam tym razem? Start w Runmageddon Rekrut 19-20 lipca.

Myślałam, że ukończenie Rzeźniczka zapewni mi tyle ekstremalnych emocji, że na długi czas mi ich wystarczy. Pomyliłam się 🙂 Chwila odpoczynku od biegania robi swoje. Już zaczyna mnie nosić i boje się tego, że mi się to po prostu spodoba 😉

Co to jest ten Runmageddon? To impreza organizowana przez Stowarzyszenie OTK Rzeźnik (tak, to samo co odpowiedzialne jest za bieg Rzeźniczka) i polega na pokonywaniu nie tylko konkretnego dystansu, ale również różnych przeszkód, które są naprawdę wymagające.

Runmageddon Rekrut to 6-kilometrowa trasa i 25 przeszkód ustawionych co 200 metrów. Już siebie wyobrażam, jak będę musiała, np.  przetransportować się po linie nad bagnem – już zaczynam liczyć ile razy w nie wpadnę 😉 albo wejść na Everest. To chyba najtrudniejsza przeszkoda, bo bez pomocy innych mogę jej najzwyczajniej nie pokonać.

Zresztą część przeszkód można zobaczyć TUTAJ

Co prawda zostało mi już niewiele czasu do startu. Ale mam nadzieję się jeszcze jakoś przed nim wzmocnić, no i może zrzucić ze 2 kg tłuszczyku, aby łatwiej było te przeszkody pokonywać.

Na stronie organizatora biegu jest zakładka, w której można znaleźć informacje o treningach przygotowujących do Runmageddonu. Mam zatem jeszcze chwilkę, aby z kilku skorzystać.

runmageddon-trening-8

Oto Everest

runmageddon-baner

 

5 thoughts on “Runmageddon. Będzie piekło

  1. Pingback: Był trening, tort i dużo radości | KobietaBiega

  2. Pingback: Był trening, tort i dużo radościKobietabiega.pl | Kobietabiega.pl

  3. Pingback: Był trening, tort i dużo radości | Kobieta biega

  4. Też podjęłam się tego zadania. Co prawda biegam dopiero od 7 miesięcy, ale dystans ok. 19 km jestem w stanie przebiec,to chyba na runmageeddon powinno wystarczyć.Obawiam się jednak, że przeszkody mnie przerosną. Straaasznie się stresuję.

Skomentuj

