Treningi

Biegły tylko kobiety, czyli Samsung Irena Women`s Run

No może poza jednym wyjątkiem, którym był Janusz. Ale Janusz był asystentem poruszającej się na wózku Weronice. Pisząc te słowa oczywiście mam na myśli niedzielny bieg Samsung Irena Women`s Run.

To bieg nietypowy, bo dla kobiet. Ale nietypowy również dlatego, że nie ma w nim niezdrowej rywalizacji. Dziewczyny wspólnie rozgrzewały się przed biegiem w rytm Zumby, razem biegły i bawiły się na murawie Agrykoli już na same zakończenie.

Na uwagę zasługuje także patronka tego biegu – Irena Szewińska, która niewątpliwie jest jedną z największych gwiazd polskiej lekkiej atletyki. I pojawienie się jej na takiej imprezie jest bez wątpienia czymś wyjątkowym.

Trasa biegu była przepiękna, bo prowadziła ścieżką przez Łazienki Królewski, później Aleje Ujazdowskie i ulicą Myśliwiecką. Do tego dość gęsto ustawione na trasie punkty muzyczne były naprawdę ciekawą odskocznią od samego biegu. A medal – chyba najładniejszy ze wszystkich, które do tej pory dostałam na mecie 🙂

Ja w tym biegu raczej przetruchtałam się rekreacyjnie i towarzysko. A to za sprawą bolących kolan i w ramach odpoczynku od biegania, który trwać jeszcze będzie do poniedziałku. Za to miałam przyjemność spędzić go w naprawdę doborowym towarzystwie – Weroniki, Ani i Janusza. Zapyta się ktoś skąd się wziął mężczyzna na biegu kobiet? Był asystentem Weroniki, która porusza się na wózku i dzięki Januszowi przeżyła w niedzielę niesamowitą przygodę. Taką, której może pozazdrości zapewne niejedna sprawna dziewczyna biegnąca tego dnia.

irena-2

Proszę, oto gwiazdy tego biegu 😉 A moja mina – bezcenna, bo z kolekcji tych głupich

irena-samsung-womens-run-2

Oto Weronika, Ania, Janusz i ja. Wspólnie pokonaliśmy trasę 5 km, aby później pięknie przekroczyć linię mety

irena-4

Tuż przed startem

irena-3

Prawie wszyscy wystartowali 😉

irena-1

Dziewczyny świętowały ten dzień, a niektóre nawet się przebrały 🙂

irena

2 thoughts on “Biegły tylko kobiety, czyli Samsung Irena Women`s Run

  1. Uczestniczyłam w biegu tylko dla kobiet (Women’s Marathon) – świetna zabawa:) Medal przepiękny (zachwycałam się nim już przy okazji relacji innych dziewczyn)

Skomentuj

