Sprzęt

Ambitny plan przejęcia władzy nad światem z Nike Air Zoom Pegasus 31

nike-air-zoom-pegasus-31-3

Nike Air Zoom Pegasus 31 w bardzo ciekawej wersji kolorystycznej – czarna podeszwa spotykana jest w butach biegowych chyba rzadko co sprawia, że przykuwają wzrok

Trzy tygodnie przerwy na regenerację to chyba wystarczająco dużo, prawda? Wracam na biegowe ścieżki i oczywiście mam ambitny plan przejęcia władzy nad światem 😉 Przynajmniej tym wycinkiem związanym z bieganiem, bo plany na jesień mam dosyć ambitne.  I jest to tym bardziej miłe, że na ten podbój wyruszam w nowych butach Nike Air Zoom Pegasus 31, które jeszcze czyste i pachnące nowością czekają w pudełeczku. Ale to już tylko do wieczora 🙂

W butach Nike Air Zoom Pegasus do tej pory nie biegałam. Te oznaczone numerem 31 oparte są na pierwowzorze klasycznej propozycji biegowej, a premierowy projekt to wynik ścisłej współpracy zespołu inżynierów Nike z Mo Farah oraz informacji zebranych od biegaczy z całego świata, którzy testowali ten model na łącznym dystansie 16 000 mil.

Teraz testować będę je ja.

Nike_Air_Zoom_Pegasus_31_MO_FARAH

– Pegasus to jedna z moich ulubionych serii biegowych, a z każdym nowym modelem jest coraz lepsza – mówi Mo Farah. Dobrze pamięta, gdy natychmiast poczuł różnicę w prototypie Peg 31. – Pierwszy raz, kiedy miałem na sobie Peg 31, poczułem dużo szybsze odbicie od podłoża. Spodobała mi się sprężystość i wygodne dopasowanie w połączeniu z miękką amortyzacją, której przecież potrzebuję biegając ponad 100 mil tygodniowo.

nike-air-zoom-pegasus-31

Nike Air Zoom Pegasus 31

nike-air-zoom-pegasus-31-2

Nike Air Zoom Pegasus 31 podeszwę mają taką, że po leśnych ścieżkach będą się trzymać nawierzchni

nike-air-zoom-pegasus-31-1

Nike Air Zoom Pegasus 31 – podeszwa

 

4 thoughts on “Ambitny plan przejęcia władzy nad światem z Nike Air Zoom Pegasus 31

  1. I jak wrażenia na temat tych butów? Widziałam ich recenzję na stronie kolekcjonerbutow.p i podobno są bardzo dobre ale chciałabym dostać jeszcze jakieś inne opinie o nich zanim zdecyduję się na zakup 🙂

Skomentuj

