Odżywianie

Owocowe smoothie słodko-egzotyczno-piniowe #Wyzwaniekoktajl

Jakiś czas temu dostałam tajemniczą przesyłkę, a w niej ręczny blender z linii Este od Amica oraz list, w którym postawiono przede mną wyzwanie: #Wyzwaniekoktajl. Ale żeby nie było za łatwo, w przesyłce znajdował się także jeden ze składników, który musiałam użyć w koktajlu. Były to orzeszki piniowe.

„W końcu nikt nie mówił, że będzie łatwo. 😉 Czy podejmujesz się naszego wyzwania w inteligentnym stylu?” – napisał w liście nadawca.

No i podjęłam się tego wyzwania. A co! Zaczęłam mieszać, próbować i smakować. Niektóre koktajle nie nadawały się do picia, inne z kolei zachwycały – smakiem i zapachem.

Dzisiaj prezentuję pierwszy, który podbił moje serce 🙂 Jest po prostu przepyszny, choć może moje zdjęcia nie oddają tego zachwycającego smaku 😉

SKŁADNIKI:

  • ananas
  • mango
  • banan
  • jabłko lub sok jabłkowy
  • grejfrut
  • orzeszki pinii

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Blendujemy i pijemy

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Blender Amica z linii Este

 

One thought on “Owocowe smoothie słodko-egzotyczno-piniowe #Wyzwaniekoktajl

Skomentuj

