Imprezy biegowe / Treningi

„Drużyna pięciu” wspaniałych dziewczyn, która pokaże światu, że w grupie siła!

_DSC3875Jest drużyna składająca się z PIĘCIU fantastycznych dziewczyn, które podjęły się pewnego wyzwania postawionego przez markę Shape It  – producenta suplementów dla aktywnych kobiet.

Co to za wyzwanie? Bieg na 10 km podczas Biegu Niepodległości, który odbędzie się w Warszawie 11 listopada. Dziewczyny powalczą w nim o czas, jednak nie indywidualnie tylko jako drużyna.

Piszę o tym, ponieważ miałam okazję stworzyć tę drużynę. Sama do niej nie należę, ale wiernie jej kibicuję, wspieram i razem z dziewczynami stanę na linii startu 11 listopada 2014 roku.

Ale, ekipa Shape It to nie tylko moja drużyna, ale łącznie ponad 80 aktywnych kobiet, dla których bieganie to możliwość przekraczania swoich granic, czerpanie radości z odnoszonych sukcesów oraz sposób na poprawę kondycji i sylwetki.

Bieg 11 listopada będzie pewnym rodzajem rywalizacji między drużynami ekip Shape It, ponieważ ta, która okaże się najszybsza, uczci swoje zwycięstwo podczas wspólnej kolacji. Wybierze też cel charytatywny, na który marka Shape It przeznaczy pieniądze.

Shapeit-LogoAle tak naprawdę nie o rywalizację tu chodzi, przynajmniej w mojej grupie. Bo dziewczyny walczą tak naprawdę same ze sobą. Praktycznie dla każdej pokonanie tych 10 kilometrów będzie nie lada wyzwaniem. Każda będzie bowiem zmagała się z czymś innym. Dla dwóch dziewczyn będzie to dystans, którego nigdy wcześniej nie pokonały, dla pozostałej trójki, która już biegała, będzie to próba bicia swoich rekordów. Dziewczyny są przejęte, trenują pilnie i dzielnie.

Wyposażone w wiedzę przekazaną od specjalistów ruszamy do boju

W ramach przygotowań do biegu otrzymałyśmy możliwość konsultacji z dietetykiem i trenerem personalnym, które są już za nami. Miałyśmy możliwość dowiedzieć się wielu ciekawych informacji jak właściwie rozgrzewać się przed biegiem, jakie ćwiczenia wykonywać, aby wzmacniać mięśnie całego ciała, co robić, aby nie dopadały nas kontuzje.

Od dietetyków dowiedziałyśmy się jak właściwie konstruować dietę, co i jak jeść w dni treningowe oraz jak właściwie korzystać z suplementów diety dla aktywnych kobiet. Miałyśmy także okazję zważyć się na wadze, która nie tylko sprawdza ile ważymy, ale jaką zawartość tłuszczu mamy w organizmie, ile jest wody, mięśni i kości.

Ja osobiście się załamałam moimi wynikami i od tygodnia toczę walkę z moim tłuszczem na brzuchu. Mam zamiar oczywiście ją wygrać. Na razie lekko nie jest, ponieważ przerwa, którą wymusiło bolące kolano zrobiła swoje – straciłam siłę, wydolność i prawie wszystko co udało mi się wypracować przez lato. Ale trudno i działam dalej 🙂

 

4 thoughts on “„Drużyna pięciu” wspaniałych dziewczyn, która pokaże światu, że w grupie siła!

  1. Pingback: XXVI Bieg Niepodległości, a ja w roli kibica | KobietaBiega

  2. Pingback: XXVI Bieg Niepodległości, a ja w roli kibica | Kobieta biega

Skomentuj

