Imprezy biegowe

XXVI Bieg Niepodległości, a ja w roli kibica

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rok temu zamarzyło mi się, aby w 2014 roku wziąć udział w Triadzie Biegowej organizowanej przez miasto, czyli Biegu Konstytucji, Biegu Powstania Warszawskiego i Biegu Niepodległości. I prawie mi się się to udało, bo w dwóch pierwszych pobiegłam.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAUdział w Biegu Niepodległości pozostanie jednak nadal w sferze moich marzeń. Dlaczego? Ze względu na kolano, które co chwilę przypomina, że coś jest z nim nie tak. I może dałabym radę przebiec te 10 km, to jednak wizja opuchniętego kolana przez kolejnych kilka dni oraz kolejnej punkcji (ponieważ wysięk jakoś nie chce się wchłaniać) skutecznie odwodzi mnie od tej szalonej myśli.

Jako pamiątka pozostanie mi tylko koszulka i numer startowy. A przez najbliższe tygodnie poświęcać się będę umysłowym rozrywkom, choćby układaniu puzzli, które dołączone były w tym roku do pakietu biegowego.

Będę kibicować

Tak naprawdę mam komu. Nigdy chyba aż tylu osób nie było, co by można było im kibicować. Po pierwsze zawodnikom z Drużynowej Ligi Biegowej PKO BP – to ostatni bieg, który biegniemy wspólnie. Jutro zakończy się cała ta ciekawa przygoda, która niestety dla mnie skończyła się trochę wcześniej (za sprawą nogi).

Po drugie 5 fantastycznym dziewczynom – Ani, Weronice, Kindze Dorocie i Sylwie, które pobiegną jako drużyna Shape It.

W sumie to nie mogę się już doczekać 11 listopada, bo niesie przede mną całkiem nowe wyzwania.

3 thoughts on “XXVI Bieg Niepodległości, a ja w roli kibica

  1. Cóż, mogę Cię tylko pocieszyć, że sama też miałam podobną sytuację w tym sezonie – przygotowywałam się do otwarcia nowej trasy biegowej w łódzkiem i… się zabiegałam, a kostka dała mi to wybitnie odczuć :/ coż, i na takie „atrakcje” trzeba się przygotować, nie ma co ryzykować zdrowia i biegów w przyszłości w imię ambicji 😉 a stanie „po drugiej stronie” w roli kibica to też ciekawe doświadczenie, na którym można skorzystać! pozdrawiam 🙂

Skomentuj

