Imprezy biegowe

Tropem Wilczym 2015 – bieg ku czci Żołnierzy Wyklętych

Tropem Wilczym 20151 marca w Parku Skaryszewskim miał miejsce bieg Tropem Wilczym. To chyba jest już jeden z moich ulubionych biegów. Dlaczego? Ponieważ oprawa i okoliczności są niepowtarzalne, a ja się trochę tym po prostu podniecam 🙂

Tak prawdę mówiąc, dzięki temu biegowi zaczęłam się interesować historią Żołnierzy Wyklętych, którym to właśnie dedykowany jest ten bieg. Były więc tego dnia emocje – spowodowane zarówno otoczką biegu, jak i samym biegiem, a dokładniej obecnością Doroty, która nie biega jeszcze za często, ale wkręca się powoli i mądrze. Ja wolnym tempem poprowadziłam Dorotę i Jacka tak, aby całe 5 km przebiegli bez marszu i w jednym tempie. Udało się, dzięki czemu uśmiech na twarzy naszej trójki nie schodził nam aż do wieczora. A mnie tym bardziej, że jak na razie nie boli mnie kolano.

Trochę patosu

Jest coś fajnego w imprezach, które mają charakter historyczny, patriotyczny. Po pierwsze są doskonałą okazją do przypomnienia sobie naszej historii i odrobiny skupienia czy zadumy.

20150301_103913

IMAG0096IMAG0101

 

 

 

4 thoughts on “Tropem Wilczym 2015 – bieg ku czci Żołnierzy Wyklętych

  1. Świetna sprawa takie eventy, szkoda że w świecie rowerowym nie ma takich inicjatyw. W ogóle zauważyłem, że więcej ludzi biega niż jeździ na rowerze, trochę mnie to nie pokoi 🙂

    • Trochę takich eventów jest dla rowerzystów, choć zapewne mniej niż dla biegaczy. Ja polecam Wieliszewski Crossing – zarówno dla rowerzystów jak i biegaczy.

Skomentuj

