Imprezy biegowe

To będzie moje pierwsze 10 km w tym roku :)

Naprawdę zaczynam się stresować tymi 10 km, które będą do przebiegnięcia podczas Orlen Warsaw Marathon. Jest to trochę ekscytujące a jednocześnie odrobinę dołujące, bo stres wywołany jest nie dystansem a moimi fizycznymi możliwościami.

Postanowiłam jednak spróbować. Jeśli okaże się, że bieg ten nie jest na moje możliwości dokończę go maszerując.

Poza biegiem na 10 km zapisałam się również na charytatywny marszo-bieg, który jak co roku odbywa się w popołudniową sobotę.

 

mapa-orlen

7 thoughts on “To będzie moje pierwsze 10 km w tym roku :)

  1. Wszyscy tu wierzymy w ciebie. Wypruj z siebie flaki, za wszelką cenę biegnij, jak już dobiegniesz do mety to możesz się zwijać z bólu, zemdleć, zwymiotować, ale będziesz szczęśliwa, że przebiegłaś, a twój organizm otrzyma wyraźny sygnał „szykuj się na więcej” 🙂

Skomentuj

