Treningi

#LepszaJa

Wszelkiego rodzaju działania mające na celu motywowanie do aktywności fizycznej podniecają mnie chyba teraz bardziej niż kiedykolwiek. A to dlatego, że sama potrzebuję dopingu jak nigdy wcześniej.

Co by nie mówić, wszelkiego rodzaju kontuzje, które się przeciągają niestety mają działanie destrukcyjne. Kiedy też pierwszy raz zobaczyłam ten krótki filmik przygotowany przez Nike w ramach kampanii #LepszaJa, pomyślałam sobie: kolejna ściema marketingowa, których wszędzie jest pełno. Ale kiedy go obejrzałam, to poczułam się jak te dziewczyny, które ciągle się pytają: Dam radę? A ostateczna odpowiedź jest oczywiście wiadoma 🙂

I co? W niedzielę start w Orlen Marathon – co prawda na 10 km, ale to dla mnie i tak teraz wyzwanie.

One thought on “#LepszaJa

Skomentuj

