Imprezy biegowe

Czuję się jakbym przebiegła pierwsze 10 km w życiu

Takie mam właśnie odczucie po biegu na 10 km, który towarzyszył Orlen Marathon. Bolały mnie mięśnie, stawy – dosłownie wszystko. Czułam się jak na początku mojej przygody z bieganiem i nie sądziłam, że powroty do biegania mogą być takie ciężkie.

Mam tylko nadzieję, że bardzo szybko wrócę do stanu sprzed choroby, bo nie chcę nawet sobie wyobrażać tej ciężkiej pracy, która jest przede mną.

Ten biegowy weekend na długo zapadnie w mojej pamięci. Był naprawdę pełen wrażeń, emocji i radości. W sobotę był marszobieg „Biegam, bo lubię. POMAGAM”, a w niedzielę maraton i bieg na 10 km.

O biegu napiszę tyle, że przebiegłam, ale za to w doborowym towarzystwie Doroty i Jacka, który później gdzieś się zagubił w tłumie 😉 Ja przebiegłam tak, aby nie odczuć zbytnio kolana (choć nie wiem czy da się tak biegać), ale również po to, aby Dorota cały dystans pokonała w lekkim truchcie bez konieczności przechodzenia do marszu. I to się nam udało!

Medal jest, satysfakcja również! Ale jest trochę żalu, niedosytu i głodu biegania 🙂

bbl20150426_092923orlen

4 thoughts on “Czuję się jakbym przebiegła pierwsze 10 km w życiu

Skomentuj

