Sprzęt

Nowa kolekcja biegowa w Lidlu

IMAG0610Jutro w sklepach Lidl 13 lipca pojawi się nowa kolekcja biegowa, w skład której wchodzą buty jak i odzież – koszulki, spodenki i legginsy.

Miałam okazję przyjrzeć się i przetestować z tejże właśnie oferty buty, szorty oraz koszulkę sportową typu bokserka. Muszę przyznać, że kiedy pierwszy raz miałam styczność z ubraniami z oferty Lidla, nie byłam z nich do końca zadowolona, ponieważ już pierwszy kontakt z nimi nie zachwycał.

Ta kolekcja jest naprawdę inna i jeśli komuś brakuje koszulki, szrotów czy nawet dodatkowej pary butów, to warto się w nie zaopatrzyć.

Koszulka

Koszulka jest miła w dotyku, miękka, całkiem dobrze układa się na ciele i jest wygodna. Nie ma co prawda płaskich szwów, ale ta koszulka jest naprawdę nieźle wykończona. Poza wzorem w różową panterkę do wyboru będzie jeszcze niebieska i czarna oraz t-shirty z rękawkami.

Cena tej koszulki: 17,99 zł

IMAG0646Szorty

Jeśli chodzi o szorty, to na początku wydały mi się dość krótkie, kuse. Ale po włożeniu okazało się, że mają trochę niższy stan i ich długość jest standardowa. Poza tym nogawki szortów są dość szerokie. Szorty posiadają wewnątrz siateczkowe majtki, dość szeroką gumkę oraz – co najważniejsze – kieszonkę na kluczyk, która zapinana jest na zamek i elementy odblaskowe.

Cena szortów: 24,99 zł

Buty

Buty z tej kolekcji (ja mam model A) to chyba najładniejsze buty, jakie do tej pory wypuścił Lidl. Ale wiadomo, nie biega się w butach które są ładne, tylko wygodne i bezpieczne.

Jakie są te buty? Po pierwsze wygodne. To że są one wykonane z dzianego materiału, który nie jest w żadnym miejscu zszywany sprawia, że nigdzie nie uciskają. But w środku jest wyściełany, a wyjmowane wkładki są dość starannie wykonane – wkładki wyprofilowane.

Międzypodeszwa wykonana jest z Phylonu, która wytwarzana jest z pianki EVA. Phylon łatwo jest poznać po tym, że zużyty tak jakby dostaje zmarszczek. Podeszwa butów wykonana jest z TPR – gumy termoplastycznej.

Czego mi w nich brakuje? Dodatkowej dziurki na sznurowadła, dzięki której but można zawiązać tak, że staw skokowy jest bardziej stabilny. Ale to moje subiektywne odczucie – ja lubię mieć buty mocno zawiązane i dobrze trzymające kostkę.

Co mi się w nich nie podoba? Język buta. Jest dość gruby i długi.

Jeśli chodzi o rozmiar buta, to jeśli do tej pory kupowaliście but do biegania w rozmiarze 40, to w ciemno można brać właśnie ten rozmiar w sklepie.

Cena butów: 59 zł

 

2 thoughts on “Nowa kolekcja biegowa w Lidlu

  1. Tylko gdyby jakość szła z tym kopiowaniem innych marek to było by dobrze 😦 Może koszulkę czy spodenki bym kupiła, ale buty na pewno nie 🙂

  2. ech, Lidl konsekwentnie kopiuje design innych marek. Nie, żeby mi to przeszkadzało, ale potwierdza się po prostu fakt, że jak tanio to oszczędzamy na wszystkim co się da. Kiedyś gówno-burza odnośnie skopiowania butów New Balance Fresh Foam, teraz model A bardzo przypomina Nike Air Max 2015 a model B Adidas Ultra Boost. Taka sytuacja 🙂

Skomentuj

